Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Μη βαράτε....ΑΝΘΡΩΠΟΣ είναι!

Aποδιωγμένοι και απόκληροι...
χαμένο τ'ονειρο ....
σβυσμένη η ελπίδα τους....
καμμιά Ιθάκη δεν τους περίμενε...
Ματωμένα πρόσωπα ...
καμμένα σώματα ....
χαμένα βλέμματα ...
οργισμένες ψυχές....
Πάνω τους γράφουμε την νεότερη ιστορία μας...
χωρίς ευθύνη ...
χωρίς ήθος....
ένα αίσχος ακόμα που θα κληρωδοτήσουμε
στα παιδιά μας.....
Παρ'όλα αυτά,
επιτρέψτε μου να κρατήσω
 το παράθυρο ανοικτό ...
την κουρτίνα τραβηγμένη στην άκρη....
να αγκαλιάσω τον Τασιμ,την Ινα,τον Ιγκριτ,την Ναση,την Νταιάνα,το Μάριο
τα δικά μου-μας παιδιά,
που περιμένουν
δυο στάλες ελπίδας
για να ανθίσουν εδώ ,σ' αυτά τα χώματα
που δεν είναι κανενός
και είναι όλων μας....

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στισ μερεσ μας σε αυτη την κατασταση που επικρατει ειναι φανερη η κυριαρχια του φασισμου και των ακροδεξιων ιδεων!ντρεπομαι ειλικρινα που ειμαι ευρωπαιοσ!!!!!

katerina είπε...

και γω ανωνυμε ,ντρεπομαι που δεν καταφεραμε να γινουμε ανθρωποι..
Ευχαριστω για το περασμα σου ,καλο σου βραδυ!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ti κρίμα Θεέ μου τι κρίμα;
Μια άλλη μορφή αποτρόπαιου πολέμου
που ξεκληρίζει την ανθρωπιά που
μας κληροδότησε ο Θεός απο καταβολής κόσμου.
Κι είναι όλα τόσο αμφιλεγόμενα μέσα
μας, τόσο συγκεχυμένα .....
Τουλάχιστον...Καλημέρα Κατερίνα μου
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

katerina είπε...

Ακούραστη Λυγερή μου,που ακόμα αναρωτιέμαι πως τα προλαβαίνεις όλα και με τόσο πάθος μας μεταγγίζεις τη δροσιά σου,ας πορευόμαστε αγωνιστικά και αισιόδοξα ! Τελικά που θα παει ,όλοι αυτοί που προσπαθούν να μας πείσουν για τη ματαιότητα των αγώνων και την ουτοπιστική αισιοδοξία,θα την πάθουν στο τέλος και θα ηττηθουν απ τα ίδια τους τα όπλα ! Φιλιά Λυγερή μου ,απ το φτωχοκάλυβό μας.Χαρά μου πάντα το πέρασμά σου!!!!