Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Απ' τους ψιθύρους της καρδιάς...

Μου δωσες ενα μπουκέτο αγριόκρινα ,
να φυλάξω απ' τα ανεμοβρόχια ....
κι όπως είχα την καρδιά μου πέλαγο ,
ήρθαν οι βοριάδες ....
και σκόρπισαν στα κύματα.
Ήρθες πάλι μιαν άνοιξη πασχαλινή....
αφήνοντας στο προσκεφάλι μου ,
ολόλευκα γιασεμιά
περασμένα σε πευκοβελόνες...
να τα φυλάξω μέχρι να με καλέσεις
σ' εκεινο το δείπνο των αγγέλων.
 Αυτή τη φορά τα έσφιξα στη χούφτα μου ...
τόσο ....,
που κόκκινες σταγόνες ,
ρήμαξαν την λευκότητά τους...
Τα κρατώ ακόμα,
σέρνοντας τα βήματά μου στους λασπωμένους δρόμους ...
Άραγε ,θα φτάσω...?
Θα προφθάσω...
 να στολίσω  τις πληγές Σου...?
Καλή Σαρακοστή

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ομορφο,ανοιξιάτικο με διάχυτη την προπασχαλινή ατμόσφαιρα να μας προετοιμάζει και να υπενθυμίζει.
Καλή Σαρακοστή Κατερίνα

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή.
Θα συμβάλεις και συ στην μαζική κινητοποίηση υπέρ της βωσιμότητας των Δομών για την Ψυχοκοινωνική αποκατάσταση των ψυχικά πασχόντων ???? Είναι αρκετή η ανάρτηση του καλέσματός τους στην σελίδα σου , μέσα από τον ΠΗΓΑΙΜΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
http://ligery.pblogs.gr

santos είπε...

"σέρνοντας τα βήματά μου στους λασπωμένους δρόμους ..."

καλή Σαρακοστή Κατερινα...
ειμαι σιγουρος οτι απο στιγμη σε στιγμη ο ανοιξιατικος φωτεινος αυτός Ηλιος θα σε κανει... (αντι να σερνεις τα βηματα σου και μαλιστα σε λασπωμενους δρόμους ) να τρεχεις σα γατόπαρδος, σε δρόμους γυαλισμενους αποκλειστικά για εσένα... εχεις εξαλλου τον τρόπο σου ,που πάντα θαυμαζα, να βλεπεις και να βιωνεις την Ανασταση πριν καν βιωσεις την αποκαθήλωση... μονο εσύ Κατερίνα ανασταινεσαι οταν ακομη βρισκεσαι επι ξύλου... οσον αφορα στα αγριοκρινα, εχε υποψη σου οτι αυτα φυτρώνουν την καθε στιγμή... δεν υπολογίζουν ουτε εποχες ουτε ηλιους... κι αν εχασες λοιπόν ενα μπουκετακι, αν σου το πηρε ο ανεμος... αυριο κι ολας θα φυτρώσουν πεδιαδες με τετοια... αρκει να εντοπισεις στο χαρτη τις πεδιαδες που βρισκεται ο παράδεισος...

Ανώνυμος είπε...

πόσο μαρέσει!!ομορφα λογια ,δυνατες εικονες.με άγγιξε!

katerina είπε...

Eυχαριστω ,Απροσπελαστη πολη για την ευχη και το ζεστο σου περασμα!!!

katerina είπε...

Λυγερή μου ,ευχαριστω για την ευχη και λυπαμαι που δεν προλαβα να βαλω την αναρτηση σου...

katerina είπε...

Μ'αρεσει η αισιοδοξη ματια σου ,Χρηστο μου!σ'ευχαριστω για το ''μηνυμα'' των λογων σου ....η αγαπη σου υπερβαλει... αλλα ευχομαι να σου αποδωθει πολλαπλασια !!

katerina είπε...

Ξερεις ,dim,πως οταν κατι σε αγγιζει γεμιζει κα η δικη μου ψυχη παρηγορια ...Ειναι αυτο το μοιρασμα που λεγαμε ...Σ'ευχαριστω!!!

π. ΛίΒυος είπε...

Πολύ δυνατό!!!! Την Καλησπέρα μου!!

katerina είπε...

Ευχαριστω π.Λίβυε!!!!