Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Eφηβικές καταγραφές!

Είπαν ,λοιπόν, τα παιδιά να γράψουν..
όχι διαγώνισμα ,όχι τεστ αλλά ότι τους υπαγορεύσει η καρδιά τους !!!
Να το αποτέλεσμα ...
Δεν έχει σημασία αν είναι λογοτεχνικό αριστούργημα...
είναι αριστούργημα της ψυχούλας τους!


Οταν κάθομαι και σκέφτομαι όσα έχουν γίνει
δεν μπορω να πιστέψω οτι είσαι πραγματικός.
Είσαι ένα όνειρο που δεν έχει τελειωμό
Εισαι δικός μου για πάντα απο δω και μπρος
        Λ.....
Οταν μάθεις ν'αγαπάς και να πονάς απ τα βάθη της ψυχής
τότε ίσως βρεις και το νόημα της υπέροχης ζωής...
Εμαθα να ζω ,χωρίς πραγματικά να ζω
Εμαθα να αγαπώ ,χωρίς πραγματικά να αγαπώ
Εμαθα να συγχωρώ,χωρίς πραγματικά να συγχωρώ
Αραγε υπάρχω χωρις πραγματικά να ζω?

Ολα τα άνθη σβήσανε,
μόνο ένα δεν σβήνει
κι αν σβήσει με το θάνατο η ανάμνηση θα μείνει...
Δεν είναι αγριολούλουδα με ψεύτικη αξία
είναι ένα ανθος της καρδιάς
που λέγεται φιλία.
    Ι......

Το νόημα της ζωής είναι ένα:
Zήσε,Αγάπα,Γέλα!
    Σ.........
Ειρήνη,παγκόσμια ειρήνη
εκεί που δεν υπάρχει ...
κρύβεται και η αγάπη!
    Ε.....

Στην Αφρική τα παιδιά πεινουν και μεις συνέχεια ξοδεύουμε λεφτά
σε ξενυχτια και μπουζούκια και αυτα δεν βρισκουνε φαι ουτε για μια νύχτα.
Τα παιδια στην Αφρική πεθαίνουνε ξανά και στο Ιρακ εγινε παλι πόλεμος....
     Α..........
Στα όνειρα μόνο είσαι
στην πραγματικότητα ποτέ.
Θα σ' εχω μέσα στην καρδιά μου
δεν θα φύγεις απο κει ποτέ!
     Σ..........

Γιατί ν'αγωνιζόμαστε να γίνουμε σπουδαιοι
αν δεν μπορούμε στη ζωή να ζούμε ευτυχισμένοι??
    Φ......
 
Θάλασσα με τα γαλανά σου νερα
εσύ  που αγριεύεις σαν έχει αεράκι
και σηκώνεις κυματάκια
σαν άσπρα προβατάκια.....
  Γ......

Οταν σε κοιτώ στα μάτια ,βλέπω μια θάλασσα γεμάτη καραβάκια
που κουβαλούν τις αναμνήσεις μας.
Οταν κοιτώ τα χείλη σου,θυμάμαι τα λόγια που μου έλεγες στη θάλασσα
και μου λεγες ''σ' αγαπώ''
Τωρα σε κοιτω στα μάτια και δεν βλέπω τίποτα .
Εχεις γίνει ψυχρός και απόμακρος.
Φοβάμαι πως αν σε ακουμπησω θα παγώσω.
Αν υπήρχε κάτι που θα μπορούσε να ζεστάνει την καρδιά σου,
θα έκανα τα πάντα για να το βρω.
Εισαι η ζωή μου ...
Σ'αγαπώ!
   Δ........

3 σχόλια:

santos είπε...

"Το νόημα της ζωής είναι ένα:
Zήσε,Αγάπα,Γέλα!
Σ......."
μηπως φιλε μου Σ.... θα ηταν καλυτερο το 'ΑΓΑΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΟ ΓΕΛΙΟ' ???




"Γιατί ν'αγωνιζόμαστε να γίνουμε σπουδαιοι
αν δεν μπορούμε στη ζωή να ζούμε ευτυχισμένοι??
Φ...... "
τι ομορφο φιλε μου 'Φ....'!!!!!!! πανεμορφο....

santos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
santos είπε...

για σενα φιλε/η μου Δ..... , κανω ξεχωριστο σχολιο!!! πραγματικα οι στιχοι σου αγγιζουν.... θα ηθελα να μαθω την ταυτοτητα σου... εχουμε να πουμε πολλα... υπεροχοι στιχοι... ψυχης αγγιγμα!