Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Aφιερωμένο σε σένα που το διαβάζεις.....!


2007 και βαλε .......αναμνησεις!!!
2008 και βαλε .....όνειρα,προσδοκιες ,στόχοι!!!
Στο σπίτι μας ο Αι -Βασιλης εφθανε παντα καπου εκει τα μεσάνυχτα της παραμονης,κουβαλώντας όλο και κάτι!!
Με τη λαχτάρα της προσμονής πέρασαν τα παιδικά μου χρόνια,περασαν και τα εφηβικά μου και στα .....αντα πια θα περίμενε κανείς πως δεν τον προσμένω πια!!!
Μα δεν ειναι αλήθεια ....θα τον περιμένω και φέτος κι ας ανακάλυψα το πρωί μια καινούρια ρυτίδα διπλα στα χείλη...απομεινάρι μιας μερας γεματης εκπλήξεις!
Δίπλα στο τζάκι θα κοιμηθώ απόψε ,αγκαλια με ευχες και ονειρα....οχι μεγάλα
μικρά,σαν και μενα ,για να προλαβαίνω να τα ζω..
καθημερινά ,για ναχει πινελιές η κάθε μέρα μου..
αγαπησιάρικα,για να τα μοιράζομαι με τους αγαπημένους μου..
φιλικά,για να ακουμπούν στα φυλλοθυρα της καρδιας των φίλων μου...
τρυφερά ,για να σκουπίζουν δάκρυα...
δυναμικά,για να μπορούν να καθορίζουν την πορεία του βέλους...
εφηβικά,για να μπορούν τις εφηβικές ψυχές να αφουγκράζονται....
με χρώματα σαν του ελατοδάσους την καρδιά....
katerina

1 σχόλιο:

pseudarguros είπε...

σου στέλνω θερμές ευχές για τον νέο χρόνο που μπαίνει ...θερμότερες κιαπτον πυρετό που με καίει...χαρούμενο το 2008!!!!!!!!!