Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Μηπως μπορείτε να βοηθήσετε?

Μηπως μπορείτε να βοηθήσετε?
τι δώρο να κάνω σ'εναν άνθρωπο :
που είδα στα μάτια του το πείσμα των εφηβικών ονείρων να πραγματώνεται,
που με κοίταξε με αμφισβήτηση και προχώρησε,
που ηρθε να με συναντήσει ξανά ύστερα απο χρόνια ,
που στάθηκε αδερφός στα ξενυχτια μου,
που συγκρούστηκε με το ''εγώ ''μου,
που σκούντηξε ,ετσι δα,την ποιητική μου διάθεση,
που με ταξίδεψε στον κόσμο της μουσικής,
που μ'εκανε να κλάψω απο θυμό κι απο χαρά,
που ψαχνει να βρει το χαμένο μου χαμόγελο για να το φέρει πίσω,
που μετεστρεψε την απολυτοποίηση των απαντήσεων μου σε ματιά κατανόησης,
που μ' έμαθε να βλέπω μέσα απ το φακό του έναν άλλο κόσμο ,
που μαζί είδαμε τις δρυάδες,τις νυμφες των ποταμών,τις νεραιδες της βροχής ,τα ξωτικά της νυχτας,
που είναι παρών κι όταν ειναι απών,
που σέβεται τη σιωπή μου ,
που όταν τα γόνατα λυγίζουν μου φωνάζει να σταθώ όρθια,
που είναι, αυτό που είναι κι έτσι έμαθα να τον αγαπω,
γιατι ειναι ο Φίλος της καρδιάς μου
και σήμερα εχει τα γενέθλιά του!
Λοιπόν τι δώρο να του κάνω????
Θα βρω κάτι στις προθήκες της καρδιάς μου που να ανταποκρίνεται στην ατίμητη ''τιμή'' των παραπάνω?
Δυσκολο να βρω.......με άδεια χέρια θα πάω παλι στη γιορτή του.........


8 σχόλια:

ANAZHTHSH είπε...

Κάτι που θα συνοδεύεται και από αυτό το κείμενο...
Καλημέρα.

katerina είπε...

Σ'ευχαριστώ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ!εχεις δίκιο.Χρειαζεται να θυμόμαστε και να λέμε όσα οι άλλοι κάνουν για μας ...και να ξεχνάμε οτι κάνουμε γι αυτούς...ίσως έτσι μάθουμε να πετάμε σαν τον γλάρο Ιωναθαν!
Καλό σου βραδυ!!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Μα Εσένα Καλή μου.
Εσένα, όπως σε ήξερε ,όπως έχεις αποτυπωθεί στην συνείδησή του....αν μάλιστα έχεις και το ίδιο φόρεμα που φορούσες όταν σε πρωτογνώρισε .....
Θα του γυρίσεις πίσω και θα του χαρίσεις τα χρόνια που έφυγαν.
Τι ωραιότερο δώρο ;;;

φιλιά σου κοριτσάκι

http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com
http://lygeri.pblogs.gr

katerina είπε...

Γλυκιά η προτροπή σου Λυγερή μου!Ηδη έχει τη φιλία και την αγάπη μου και με τιμα με τη δική του φιλία! Πίστεψέ με ,είναι απ' τα πιο όμορφα που έχουν συμβεί στη ζωή μου!Με ταξίδεψες ομως τόσο γλυκά στο παρελθόν στο πολυ παρελθόν κι αλήθεια .....δεν θυμαμαι τι φορουσα ,πως ντυνομουν πριν 16 χρόνια!Τα χρονια που κύλησαν δεν πιστεύω πως μπορω να τα χαρίσω σε κανένα σίγουρα όμως μπορώ να χαίρομαι τις στιγμές'' του τώρα ''με κείνους που αγαπω!Δεν νομίζεις πως τελικά αυτό εχει και τη μεγαλυτερη σημασία ,Λυγερή μου??
Πάντως η βοηθειά σου είναι πολύτιμη κυρίως γιατι με έκανε να επανεκτιμήσω το χρόνο που κυλά......
Σ'ευχαριστω πολύ για τη δροσερή σου παρουσία !!!Να μοιράζεις πάντα ομορφες αναμνήσεις σαν τις καλες νεράιδες!!!!

pseudarguros είπε...

ενα μεγαλο ευχαριστω ειναι λιγο !
πραγματικα λιγο για οσα μου εχεις χαρισει!!

katerina είπε...

Σημασία έχει οχι τι κάνουμε αλλά τι είμαστε............
Σ'ευχαριστώ που σε βλέπω και πάλι να χαίρεσαι τη ζωη!!

Απροσπέλαστη πόλη είπε...

Νομίζω πως η αγάπη είναι το πιο όμορφο και πολύτιμο δώρο σε τέτοιες ακριβές και σπάνιες σχέσεις,,η Αγαπη.
Καλό βράδυ Κατερίνα μου

katerina είπε...

Nαι Απροσπελαστη πόλη,η αγάπη ...
Ελπίζω νάναι ολα καλύτερα τωρα στη ζωή σου.Χαίρομαι που ξαναπερνάς απ την καλυβα,χαιρομαι που μπορεις να παίρνεις πάλι ανάσες!!
καλό σου βραδυ και σ'ευχαριστω!!!