Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

...για να 'ρχεσαι να τ' ακουμπάς τα βράδια.

 
Στίχοι: Παντελής Θαλασσινός
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός
Πρώτη εκτέλεση: Αναστασία Μουτσάτσου


Κοιμήθηκα με δακρυσμένα μάτια
στου ονείρου μου τα πρώτα σκαλοπάτια
μες στο κρυφό πηγάδι της ψυχής μου
αντίλαλο ν' ακούσω της φωνής μου.

Ν' ακούσω μοιρολόγια και κατάρες
αντί για λόγια αγάπης με κιθάρες,
οι πίκρες θα με κάνουν νάνι-νάνι
στον ύπνο μου η αγάπη να πεθάνει.

Κι αν τη ζωή αποφάσισα να ζήσω
φτιάχνω τους δρόμους να την περπατήσω
γιατί ήσουν κάτι πιο πολύ.

Ψάχνω να βρω αιτίες να σε μισήσω,
βρίσκω πολλές να σε ξαναγαπήσω
γιατί ήσουν κάτι πιο πολύ.

Κοιμήθηκα με διψασμένα χείλια
με κόκκινα κεράσια και σταφύλια,
μετέωρα σου άφησα τα χάδια
για να 'ρχεσαι να τ' ακουμπάς τα βράδια.

2 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα ,'Όμορφη μου Κατερίνα της καρδιάς μου καρδερίνα" ( μου το σιγοτραγούδαγε ο δικός μου φάλτσα , όταν ήθελε με κάτι πιότερο να με ξεδιψάσει) και γω τώρα σου το αφιερώνω.
Θα ήθελα όμως να μπω στην βαροκύλα σου που την είπες κουβεντούλα
Οι επιλογές μας ,μας εκφράζουν .Σε αυτό δε το κείμενο ,όσο και αν σου φανεί περίεργο, δεν είναι καθόλου υπερβολικό ,ανεγνώρισα Εσένα Κατερίνα μου. Θα μπορούσες να το είχες γράψει Εσύ.
Για μένα θα κρατούσα μόνο το: «Ολα τ'απογεύματα της ζήσης μου τα πέρασα παίζοντας κυνηγητό με τα όνειρα μου...!!
Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις καλή μου.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com (εκεί σ’ έβαλα να καθίσεις πλάι μου να μην χάνω καμία εγγραφή σου.

katerina είπε...

Λυγερή μου,έχεις πάντα ενα καλό λόγο για όλους μας!!!Σευχαριστω για το ενθαρρυντικό σου πέρασμα!!Συνεχίζω ναχω βέβαια την απορία πως καταφέρνεις και τα προλαβαίνεις όλακαι να θαυμάζω τη ψυχική σου δύναμη!!Νάσαι καλά για να παιζεις κυνηγητό με τα όνειρά σου...