Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Δασκαλος σημαινει.....                                                                                                                                                                                                                                  Αγαπημενοι μου φιλοι!Η σχολικη χρονια για τη μεση εκπαιδευση φθανει στο τελος της και η ωρα του ''θερισμου''πλησιαζει.Ειναι μπροστα μου ο απολογισμος και η αυτοκριτικη των πεπραγμενων της χρονιας που φευγει!Βυθισμενος ο νους μου σε σκεψεις και ταραγμενη η ψυχη μου απο γεγονοτα της μερας απευθυνομαι στην αγαπη και στο καθαριο βλεμμα της νεοτητα σας ζητωντας να μου πειτε τι σημαινει δασκαλος για σας??Ποια ειναι τα γνωρισματα του αληθινου δασκαλου και μαλιστα στην περιπτωση που εχει να κανει με εφηβους?Οι σκεψεις σας θαναι για μενα στηριγμα στους προβληματισμους μου!Σας ευχαριστω!!!!!!          Katerina

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

δάσκαλος?? Αυθεντικος,"ανησυχος" να εχει μεσα του τη φωτιά. ,για να φωτίζει τα σκοτάδια, να αναβει καινουργιες φωτιες, να κανει σταχτη οτι κανει εναν εφηβο να ειναι λιγοτερο ανθρωπος. να ειναι νερο δροσερο, πηγη που ξεδιψανε οι διψασμενοι,ποταμι...λιγο ρομαντικα εε??