Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Ένα βραβείο που .....μοιράζεται !

Ξεκινάμε σήμερα με ευχαριστίες
στην Απροσπέλαστη πόλη για την όμορφη έκπληξη που μας έκανε
 να μας απονείμει αυτό το βραβείο

 
Τι είναι αυτό το βραβείο???
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται για βραβεία ,για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ' αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»
Με τη σειρά μας λοιπόν το απονέμουμε στους παρακάτω 8 blogers:
       Μαζί προχωράμε....http://proxoramemazi.blogspot.com/
       ¨Ηχος πλάγιος ...Μόνος http://www.hxosplagiosmonos.blogspot.com/
       π.Λίβυος   http://plibyos.blogspot.com/
       σα   http://strofi.wordpress.com/
       Εν κατακλείδι    http://en-katakleidi.pblogs.gr/
       Λυγερή  
http://lygeri.pblogs.gr/
       Απροσπελαστη πόλη     http://aprospelastipoli.blogspot.com/
       Καλντερίμι    http://kalnterimi.pblogs.gr/

  με την ευχή  σ' αυτή την επικοινωνία ο καθένας μας να δώσει και να πάρει ανάσες ζωής...

9 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

" Η μοιρασιά" είναι η Αχίλλειος πτέρνα μου. Όλες οι ομορφιές και οι χαρές του κόσμου χάνουν την ονομαστική τους αξία στα μάτια μου, αν δεν τα μοιράζομαι έστω και με έναν άνθρωπο. Κι αντίστροφα, το ελάχιστο, το κάτι, όταν κάποιος το μοιράζεται μαζί μου υπερβαίνει την σημασία του και παίρνει ανυπολόγιστη αξία....

Με αυτή την Αρχή για μένα δεδομένη, σε ευχαριστώ ειλικρινά για το «χάρισμα» και δεν σου κρύβω ότι εκείνο που με ενθουσιάζει είναι ότι σε συναντώ για πρώτη φορά. Σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία. Ο σκοπός της δημιουργού που θεσμοθέτησε το βραβείο τουλάχιστον στην περίπτωσή μας πέτυχε.!
Νάσαι καλά να τα λέμε και ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ http://ligery.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Με συγκινείτε... η ποιητικότητα,η ευαισθησία η ομορφιά και η τρυφερότητα,διάχυτη στα λόγια σας,όπως και στις αναρτήσεις του μπλογκ σας.
Ευχαριστώ ,με τιμάτε.
Περιμένω με ευχάριστη ανυπομονησία τα επόμενα κείμενα σας.

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ακούγοντας τον ήχο των βημάτων μέσα σε τούτο το ψιλόβροχο που έξω πέφτει το μόνο που μπορεί κάποιος να σκεφτεί είναι πως υπάρχει κι άλλος τρελός που κυκλοφορεί εκεί έξω μαζί σου.
Τι γίνεται όμως όταν ακούς τα βήματα του και πλησιάζουν;
Φοβάσαι και τρέπεσαι σε φυγή ή στέκεσαι λίγο και τον κοιτάζεις στα μάτια;
Το δεύτερο θέλει σίγουρα δύναμη.
Είναι κάποιες φορές που εκείνος ο «άγνωστος» πλησιάζει για να προσφέρει αγάπη.
Και τι μπορείς να κάνεις μπροστά στην αγάπη παρά να την ανταποδώσεις.

Ένα ευχαριστώ θα θέλω να εκφράσω μα δεν γνωρίζω πως.
Τα έχανα πάντοτε στα όμορφα λόγια που είχαν εμένα ως αποδέκτη.

Σ’ ευχαριστώ πολύ.
Από καρδιάς σ’ ευχαριστώ.

katerina είπε...

Δεν στο κρύβω λυγερή πως παρακολουθώ ανελλιπως τις αναρτήσεις σου εδω και ενα χρόνο περίπου...Γιατί ποτέ δεν έγραψα κάτι?Ειναι τόσο ιδιαιτερες που ένοιωθα ενα κόμπο στο λαιμό ,ένα μάγκωμα στα δάκτυλα ...Οτι κι αν ηθελα να γραψω ,μικρό και ανόητο μου φαινόταν ,μπροστα σε μια τόσο μάχιμη ,ανδρεία ψυχή!!
Σ'ευχαριστούμε που άφησες το δώρο σου στην καλύβα μας[γιατι ειναι δώρο τα λόγια σου] ...είναι τιμή μας!!!

katerina είπε...

Χαιρόμαστε για τη συνάντηση Απροσπέλαστη πόλη!!!!
Συνέχισε να ομορφαίνεις τις μέρες μας με τα κείμενά σου και φυσικά θάμαστε εκεί !Σέυχαριστούμε για τις ματιές που ριχνεις στην καλυβα μας με τα καλα σου λόγια!!!

katerina είπε...

Ηχε μου,πάντα γλυκόηχα αγαπημένος θάσαι σε τούτη την καλυβα!!
Εμείς σ'ευχαριστούμε που τόσο αληθινά ,ποιητικά ζεστά ,εκφράζεις όσα στην καρδιά υπαρχουν αλλα δεν εχουμε το χάρισμα της μούσας για να μορφοποιηθούν!

π. ΛίΒυος είπε...

Χμμμμ Κάπου εδώ νομίζω οτι κάτι είδα που με αφορά.
Χίλια ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για την αγάπη σου στο πρόσωπο μου. Το έχω πει και το ξαναλέω οτι δεν ειμαι πολύ καλός σε κάτι τέτοια και αναγνωρίζω την αδυναμία μου.
Ομως σε ευχαριστώ με όση δυναμη μπορεί να έχει αυτή η λέξή γραμμένη πάνω σε ένα πληκτρολόγιο.

Να είσαι καλά και καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου!!!!

Την εκτίμηση και αγάπη μου!!!!!

katerina είπε...

Γυρίζω σπιτι μετα απο μια μέρα που κυλησε δύσκολα...Ο π.Λίβυος ειναι εδω με κάτι πολυ ιδιαίτερο αναρτημενο για να μου θυμίζει πως αλλου είναι τα δύσκολα...ας κάνω λοιπον αυτο που μπορώ κοιτώντας τα παιδιά στα μάτια κι ας αφήσω στην άκρη τη μιζέρια μου.
Να γιατί βραβευσα το ιστολόγιό σας..γιατι ειναι η φωνή που με ξυπνά απ' την εγωπάθειά μου.Ευχαριστουμε π.Λιβυε!!

AERIKO είπε...

Εντελώς ερασιτεχνικά προσπαθώ να εκφράσω το απλό της ζώσας στιγμής.Όταν είναι μοιρασμένη είναι και πολύτιμη.Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς.Να είσαι πάντα καλά.Χαμογελαστή Καλή Μέρα.!:))