Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007

Πρώτη φορά στην Αμερική - Boston

Στην Ελλάδα ζούμε σε έναν μικρόκοσμο. Στην Αμερική δεν μου αρέσουν πολλά όμως μαθαίνεις να βλέπεις πως όλος ο κόσμος είναι το ίδιο. Παντού διαφορετικοί άνθρωποι. Η Βοστόνη δεν είναι απρόσωπη όπως λένε για την Νέα Υόρκη. Στην τηλεόραση βλέπεις συχνά ανθρωπιστικά spots ακόμα και ενάντια στον πόλεμο. Τελικά ίσως η κηβέρνυση μόνο να φταίει και όχι ο λαός. Δεν έχω καταλήξει ακόμα αν οι άνθρωποι εδώ κοιμούνται ή απλά ανέχονται την κατάσταση Όπως στα περισσότερα πράγματα άλλωστε, η εξουσία φέρνει τα προβλήματα και όχι εκείνοι που την υπομένουν(μερικές φορές ίσως και αυτοί).

1 σχόλιο:

pseudarguros είπε...

Εχεις δικιο .Εχω την εντυπωση οτι τα ορια αυτου του μικροκοσμου γινονται ολο και πιο στενα χτιζοντας τειχη γυρω απο το Εγω μας.
Δεν ειμαι σε θεση να ξερω τι φταιει για την απαθεια των αμερικανων αλλα αν κρινω απο την ελληνικη πραγαμτικοτητα,τοτε σιγουρα τα ΜΜΕ παιζουν ισως τον πιο σημαντικο ρολο στη διαμορφωση συνειδησεων.Φανταζομαι ,εκει,η χειραγωγηση ειναι ακομα σκληροτερη.γιαυτο και ειμαι καχυποπτος για τα διαφορα αντιπολεμικα,φιλειρηνικα αισθηματα που εχουν ορισμενοι καναλαρχες.
Εδω ,η αλητεια των καναλιων εχει αγριεψει.Πιεζουν για την καταργηση του ασυλου,πιεζουν για συλληψεις, διψανε για αιμα,για νουμερα..τα νουμερα.Ξεφυγα λιγακι...